Az élmények ereje…

SZABADSAG

2016. Június 20. hétfő, 2 óra 32 perc – Memi már az autóban ül, én még a konyhában rakom el az utolsó kis finomságot az útra…, amikor Hani lélekbe hasító kiáltása töri meg az éjszaka csendjét…

… „Mi történt?” – kérdem, de a szavak még el sem hagyják a számat, már nála vagyok…,

… rázkódó zokogásban tör ki, kezében szorongatva az üres termoszt…

anyatigrisként rohanok vele a fürdőbe, hogy hűtsem leforrázott kis testét,… tiltakozik… nyeli könnyeit, én erős vagyok,… de fájdalma szívemig ér, …

lefektetem,… nyugtatom, … kenegetem…

– Anya, így már nem akarok utazni!…, könnyei nem múlnak…szorosan átfon kis kezével…

… karjaim közt lassan megnyugszik …

… sírástól felduzzadt kis szemeit fürkészem …

– … még sötétben akarok utazni – szól csendben, de határozottan…, lavinaként zúdul le szívemről az elmúlt óra aggódása… és örömkönnyek gyűlnek szemembe…, puszilgatom,…szeretgetem,… imádom…

e sorok írása még most is felkavarnak, de a legfontosabb, hogy Hani már jól van.

… a kávés termosz?… összerakását inkább Apára bízza.

Pár óra telt el

…Velencében sétálva, Hani már mosolyog

Hálás vagyok a DXN termékeinek, amelyek gyorsan hatottak… és hálás vagyok a DXN által kapott élményekért. …

Tavalyi utunk Barcelonába szintén kalandosra sikerült és Hani számára is olyan örök emlékeket adott, ami leküzdötte „pillanatnyi” fájdalmát és csak a cél lebegett előtte: idén a Garda – tóhoz utazunk, a DXN IV. Vezetőképző táborába, mely a családi nyaralással kiegészítve ismét felejthetetlen élményt ígér …

– Anya induljunk! – fordul felém, most már örömtől csillogó, várakozással teli szemmel…

Kicsit félbe hagyom az írást… ,mert a lányok robognak be, ugyanezzel a fénnyel a tekintetükben és szenvedéllyel telve, egymás szavába vágva mesélik, mutatják újból és újból a tanult lépéseket (a héten tánctáborban vannak, napi, 2×2 óra edzés!!! és nem fáradnak 🙂 majd nézzük a frissen megkapott bizit – ami nagyon szép mindkettőjüknek, de most a mulasztott órák számán akad meg a szemünk és elismerően nyugtázzuk, hogy jó helyen vagyunk, energikusak és egészségesek, betegség miatt semmiről nem kellett lemondaniuk, hiányozniuk ebben az évben sem, ahogy nekünk sem…, ezek a gombák tudnak valamit 😉

Hani lép hozzám:

– Anya, most is a „barna tusfürdőt” (DXN Ganozhi tusfürdő) visszük a táborba? Mert a múltkor cikiztek a lányok, hogy „fújjjj, milyen színű”…, de valaki kipróbálta és mondta, hogy jó az illata…:-) No és milyen egészséges… – teszi hozzá és osztálytársa kérésére, aki a DXN iránt érdeklődik, a maga nyelvén, de nagyon lényegre törően folytatja… … a DEXIN, meg a ganoderma…, Dr.Lim…, az utazások és az élmények…- arca kipirul, hangja szenvedéllyel tölti be a nappalit – … ahogy meséli a történteket, én széles mosollyal hallgatom, mert pontosan ezt érzem, érezzük mi is, amikor a DXN-ről beszélünk…

ATeutadFaceEz tölti be a mindennapjainkat, ez az amitől a felhőkön és a hullámokon felül tudunk kerekedni és pontosan látjuk a célt, azt a biztos utat, amit a DXN nyújt, túl a kiváló termékeken, marketing terven és filozófián.

Ez az a szenvedély, ami évről évre felerősödik, amikor a DXN Vezetőképző táborába megyünk. A három nap, amit a gyermekeink éppúgy élveznek, ahogy mi, akár tanulásról, akár szórakozásról legyen szó.

Az idei év üzenete:SHARE YOUR PASSION” – ADD TOVÁBB A SZENVEDÉLYT!

Hát mi tovább adjuk, Neked és legalább 200 családnak az elkövetkező egy évben, akiket ezzel a szenvedéllyel támogatunk a DXN-ben. Jövőre pedig Magyarország lesz a házigazda és látja vendégül Európát.

A mi üzenetünk a Te számodra Dr. Lim  szavait idézi:

A DXN mindig azt mondja, hogy az egyszerűség uralja a világot. Én is meg tudom csinálni, Te is meg tudod csinálni!”

Kérlek ne habozz, csak egyszerűen csináld azt, ami a Te szenvedélyed és ha mindebben segíteni tudunk, elérsz bennünket!

Anya vagyok és egy elkötelezett vezető! Elkötelezett a családomhoz és a DXN Csapatomhoz!

Legyen szenvedéllyel teli napod!

Velence

Velence, utazásunk első állomása. Hajókázás a “vizi utakon”, nagy sóhajok, mégnagyobb élmények…

Gyönyörű helyen volt a szállásunk, ahol a plusz nyaralást élvezhettük.

Fantasztikus este, fantasztikus magyar labdarúgó győzelem

Megjöttünk Gardaland :-)

Megjöttünk Gardaland 🙂

Sirmione apró sikátorai, Velencét idézték…

Ó Rómeó, miért vagy Te Rómeó…, séta Veronában.

… 3, 2, 1… páratlan helyszínre érkeztünk – Hotel Parchi del Garda, szívélyes fogadtatás, nagyszerű kiszolgálás, csodálatos Emberek, még nagyszerűbb előadók,… indul a IV. DXN Vezetőképző Tábor!

A bejegyzés kategóriája: DXN, Egyéb, Élmények, Képzések, Rendezvények
Kiemelt szavak: , , , , , .